Romania stat politienesc ...!

Welcome

Va multumesc ca ati ales aceasta pagina !

duminică, 29 iulie 2012

Degeaba....

Cît de repede s-au dus
Anii ăştia ce trecură
Numai am văzut că nu-s
Şi-am îmbătrînit în ură
Ochii ni s-au micşorat
Buzele se subţiară
Fiii ni s-au cocoşat
Şi-au plecat scarbiţi din ţară
Degeaba, pentru noi luminile s-au stins
Degeaba, în mijlocul verii noastre-a nins
Degeaba, ne-au secat fantanile şi plang
Degeaba, păsările gureşe din crang
Doamne cat am mai crezut
Că ne ţii candela aprinsă
Şi noi tot ca la-nceput
În genunchi, cu mîna-ntinsă
Milogindu-ne mereu
Aşteptăm pe scurtătură
Ocolind drumul cel greu
Să ne pice para-n gură
Cum ne mai vedeam zburînd
Vulturi albi, feriţi de rele
Cei aleşi, cei scoşi din rand
Rad luceferi printre stele
Dar suntem cum am rămas
De cînd ne-am vandut norocul
Orbi de orbi, fără de glas
Căutandu-ne iar locul
Degeaba, pentru noi luminile s-au stins
Degeaba, în mijlocul verii noastre-a nins
Degeaba.

Tudor Gheorghe

Un comentariu:

  1. Stiu ca
    pe undeva
    am vrut sa-mi arunc
    sufletul.
    Dar atunci
    nu m-ai lasat tu.
    Aveai nevoie de el
    sa-ti inchizi o rana.
    Dar acum
    as vrea sa fiu eu
    rana
    care te durea
    atat de mult!

    RăspundețiȘtergere

Iarna nu-i ca vara!!!