Romania stat politienesc ...!

Welcome

Va multumesc ca ati ales aceasta pagina !

duminică, 28 octombrie 2012

Lumea in ochi de copil

Da' cine are inima?
-Noi,oameni.
-Tu ai inima?
-Da.
-Iubesti?
-Da.
-Pe cine iubesti tu,Stefania?
-Pe Stefania.
-Eu ti-am pus tie niste intrebari.
Tu ai sa-mi pui mie niste intrebari?
Ia intreaba-ma!
-Cum te cheama?
-Pe mine ma cheama Eduard.
-Si pe tine cum te striga?
-Cine sa ma strige?
-Prietena ta.
-"Puiu" sau "puiutu" ma striga..
-Si cati ani ai?
-21.
-Si ce nume de fam. ai?
-Barescu.
-Aaa...si..si cine e prietena ta?
-O cheama Madutu!
-E frumoasa?
-Foarte frumoasa.
-Cati ani are?
-21.
-E inteligenta?
-E foarte inteligenta!
-E sensibila?
-Foarte sensibila!
-Ce culoare au ochii ei?
-Caprui spre negru.
-Si de ce iti place de ea?
-Pentru ca o iubesc!
-De ce o iubesti?
-Pentru ca o iubesc!
-Ce ti-a adus tie Mos Nicolae?
-Ce mi-a adus mie Mos Nicolae?
-Da!
-Nu mi-a adus nimic.
-Ti-a adus un bat?
-Nu mi-a adus un bat.
-Da'ce..Dulciuri?
-NU!
-Da' un avion ti-a adus?
-Nu,nu,nu si nu!
-Dar un radio?
-Nu.
-Un bloc?
-Nu.
-Ai fost cuminte?
-Tu ce zici?Am fost sau nu am fost
cuminte?
-El sigur a fost fiindca e mare!
Asa e?
-Asa e...
...
-Uite ati aflat si despre mine..
Ati aflat si despre iubita mea...
Ia spune,tu ai un mesaj pentru iubita mea?
Vrei sa-i spui ceva?Ca o iubesc mult?
-Da.
-Mult mult?
-Da.
-Pana la Doamne-doamne si inapoi?
-Da.
-Sigur?
-Sigur,sigur.
-Esti tu convinsa ca o iubesc din tot
sufletul si din toata inima?
-Da.
-Cat de convinsa esti?
-Sunt convinsa..
-Da?Da' tu crezi ca eama iubeste pe mine?
-Da.
-De unde stii ca ma iubeste?
-Stiu...Asa mi-a spus Mos Craciun..
-Asa ti-a spus Mos craciun?
-Da...
-Si ce ti-a mai spus Mosul despre ea?
-Intr-o lume in care ne iubim..
si tu ma stii...
mai...mai ma vrei...
iar eu...eu te privesc si nu-mi ajunge..
te simt si nu ma satur...
te am si te mai vreau...
si te mai vreau...
si te mai vreau...
Eu sunt o fereastra deschisa...
pentru zborul viselor noastre
Te iubesc pana la Doamne-Doamne si inapoi
de un infinit de ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna nu-i ca vara!!!