Romania stat politienesc ...!

Welcome

Va multumesc ca ati ales aceasta pagina !

vineri, 29 iunie 2012

Viata de Vagabond

1. Era blonda tunsa scurt, se purta la minijup
Se ducea la cinema si eu m-am luat dupa ea
Langa ea m-am asezat si timid am intrebat
Am dat sa o intalnesc si sa-i spun cat o iubesc

R: Sunt un vagabond si n-am niciun rost
Dar as vrea sa te cunosc
Sunt un vagabond si n-am niciun ban
Dar as vrea ca sa te am

2. Frumoasa ai fost mereu si vei ramane-ntotdeauna
Vei aparea-n sufletul meu cum pe cer apare luna
A doua zi de dimineata ea in poarta m-astepta
Eram in haina kaki, nu credeam c-ai sa mai vii

3. Dupa noua luni jumate ea in poarta m-astepta
C-un copil mic in brate, plangea si ma blestema
Iar acum am viata-amara, platesc pensie-alimentara
Un copil facut in clipa, fara niciun fel de pripa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna nu-i ca vara!!!